Informační systém Qi

  • Strategická investice

    Informační systém QI je navržen s ohledem na ochranu vašich dat. Vývoj aplikací probíhá podle přísných pravidel tak, aby se v „kódu“ vyznaly i příští generace. QI bude spolehlivě fungovat po dlouhá léta

  • Prostor pro vaši specializaci

    Informační systém QI nabízí řadu oborových řešení a umožňuje rychlou tvorbu zakázkových úprav. Úpravy jsou kompatibilní s ostatními aplikacemi QI a automaticky rostou spolu s nimi.

  • Přizpůsobí se vaší ekonomické situaci

    Informační systém QI jako jediný informační systém umožňuje kdykoliv rozšiřovat, ale i zmenšovat rozsah funkčnosti i počet licencí. Platíte tedy jen za funkčnost, kterou plně využijete.

  • Snadné ovládání

    Ovládání systému QI vychází ze standardů Windows. Vkládání dat je rychlé, vyhledávání a třídění snadné. Pro jistotu však každé QI obsahuje kompletní nápovědu.

HELP DESK



Vážení zákazníci,

hlavním posláním aplikace HelpDesk je poskytnout Vám včasnou a kvalitní servisní podporu a maximální komfort při vyřizování Vašich požadavků.

Základní vlastností aplikace je efektivní a přesná evidence požadavků na servisní zásahy a jednotné stanovení odpovědnosti za řešení požadavků. HelpDesk umožňuje přijetí požadavků prostřednictvím webového rozhraní, strukturovaného e-mailu, faxu či telefonicky přes operátora.

Přístup do aplikace přes webové rozhraní zřizujeme všem našim zákazníkům. Rozdíl je v tom, že jsou přednostně a dle smluvních podmínek řešeny požadavky zákazníků, kteří mají uzavřenou platnou servisní smlouvu a mají zajištěnou garantovanou úroveň servisní podpory (SLA = Service Level Agreement).

Proč HelpDesk využívat?

Veškerá komunikace je zajišťována z jednoho místa, na jednom místě a jednotným způsobem jsou uchovány všechny požadavky zákazníka. Prostřednictvím klientské zóny lze sledovat průběh řešení požadavku (automatický proces), možnost zadávat požadavky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.. Úroveň služeb HelpDesku (SLA) garantuje dodržení termínu vyřešení požadavků.


Pro on-line vzdálenou podporu lze také využít aplikaci TeamViewer, která realizuje přímý přístup na Vaší klientskou stanici:
http://www.teamviewer.com/cs/index.aspx